melikedefne Merhaba herkese iyi bayramlar. Herkes hangi şehirde yaşadığını söylesin. Belki aynı şehirde yaşadığımız anneler vardır ve birbirimizle tanışma fırsatımız olabilir 🤗
Deletedmom_215 cLearQueen ben geçen sene afyona gelmiştim insanları çok gergin ve sinirliydi. Benim denk geldiklerim mi öyleydi yoksa insanları genel olarak böyle mi çözemedim 🥹
cLearQueen Deletedmom_215 genel olarak oyleler evet… Gergin sinirli saygisiz… afyonlular bile hemserilerine kufreder oyle yani 😁 ( tabi herkes ayni degildir)