Atabetul_hakayik 23 aylık olmak üzereyiz, 2 yaşını geçince emzirmeyi bıtaktırmayı düşünüyorum, başarabilirsek, bezi bıraktık, dil gelişimi güzel 6-7kelimelik cümleler kurar, İngilizce birçok kelime bilir, renkleri öğrendi ama henüz sayılara pek hakim değiliz, beslenme fena değil, sabah 8de uyandırırız, genelde 2gibi uyuyup 4e doğru uyandırır, bazen 12-1gşbş uyuduğu da olur, gece de 9-9.30gibi uyur genelde, gece bir iki kez uyanır normal durumlarda