Alt sınır 27 yazıyor bizim demirimiz 23 çıkmış. Doktor hafif düşük dedi. İlaça gerek yok dedi. Demir bağlama ferritin değeri gayet iyi görünüyor. Sizce demiri düşük diyebilir miyiz takviyeye gerek var mı ? Bir de d vitamini düşüktü doktor damlama yazdı onu kullanıyoruz ama demir için bişey yazmadı. Bu ay üç dört kere ağız yarası geçirdi bunlarla mı ilgili yoksa enfeksiyondan dolayı mı bilmiyorum. Sizin çocukların Demir’i ne durumda acaba