defneismom 25 günlük bebeğim var. Bebeğim uzun emiyor 30-35 dk tek memede kalıyor sonra diğer memeye geçiyorum 20-25 dk da orda kalıyor. Süt olmasa bebek ağlamadan memede kalır mı? Yani süt geliyordur da o yüzden memede kalıyordur değil mi
bikahveicelimmi defneismom hem sut geliyordur hem de yenidogan bebeklerin cene kaslari henuz tam gelismedigi icin 3 ay sonra 15 dakikada emip sutu bitirecekse ilk dogdugunda yarim saat 1 saat emzirmekle geciyor.
ygtzynp defneismom oğlum 45 dk kalıyordu ama benim sütüm az geliyordu mama takviyesi verdiğim halde böyleydi doğumda enfeksiyon kapmıştı emme şeyi azdı ama zaman geçtikçe sürede azaldı mamayıda bıraktı
defneismom dgltkn ama o kadar emmesine rağmen bazen memeyi bıraktıktan 5 dk sonra tekrar meme aramaya başlıyor bunun sebebi ne olabilir bikahveicelimmi
dgltkn defneismom benim bebeğim de aynı süt geliyo ama ağzında tutup uyuyo 1 saat sürüyor yarım saat sonra tekrar aynı döngü kokuyu istiyorlar