Kızlar evet her bebeğin gelişimi farklıdır buna hepimiz hem fikiriz fakat toplum da erkek çocukları zaten geç konuşur rivayetlerini hep duyuyoruzdur sizce de öyle miii.
Mesela benim oğlum 22 aylık öyle asla akıcı konuşmaz, isteklerini teke tüke anlatır ikili cümlelerden isteklerini kurar dediğim gibi canı isterse odaaa ve arkadaşımın kızı da 20 aylık şakır şakır benimle konuşur bu durum beni çok üzüyor acaba bende mi sorun var ben mi öğretemiyorum diye arkadaşım da kız çocukları daha erken konuşuyor takma kafana diyordu şimdi ailemin yanındayız burada da anneme üzüldüğümü anlattım dayısı 3.5 yaşında konuştu tam anlamıyla hatta doktora bile götürmüştük ama normal demişlerdi takma kafana dese de acaba diyorum…
Temel kelimeleri biliyor, hayvan seslerini falan söylüyor sorulduğunda ama gel gelelim konuşma olayına sadece canı isterse 🥲
Erkek bebeği olup geç konuşan oldu mu? Normal mi bu durum