mbabygirlm 3 yaşındaki çocuk konuşmaktan anlamaz o anki reaksiyonunuzla öğrenir ne öğrenirse. Kaygılı annenin çocuğu da kaygılı olur, sakin annenin çocuğu da sakin olur. Bacağını çekti tamam ama koparacak kuvvete de sahip değil. Sizin sakinleşip çocukla konuşmaktan ziyade önce böyle anlarda ne yapacağınıza dair bir bilgi, eğitim artık her ne ise onu almanız, öğrenmeniz lazım. Öğrenin ki çocuğa da onu aktarın. Bacağı tuttu, annesi haykırdı, yabancı insanlar apar topar onu evinden ve annesinden uzaklaştırdı. Çocuk şuan bunu bilir.