[silindi] Ben mesela reçeli ezine peyniriyle nutella tarzı şeyleri de kaşar peyniriyle yemeyi çok seviyorum 😅 eşim tatlı tuzlu asla karıştırmadığı için onun tuhafına gidiyor mesela. He bir de portakalın üstüne tuz dökerim yerken 🙈 bi arkadaşım da ekmek arasına ketçap sıkıp turşu koyup yerdi 😂 var mı böyle sevdiğiniz değişik kombinasyonlar?
lAmMelodi [silindi] Patates böyreği yaparken soğanı halka şeklinde dograrim domates salcasıyla karıştırır patatesin üstüne koyar öyle fırına veririm😂😂😁🤫🤫
rana0234 [silindi] bende çok karıştırım,benim eşim de çok güler,nasıl yiyorsun diye😂Ben ve midem alışık kime ne ki?😂🤦🏻♀️Tatlı yesem tuzlu istiyor canım,tuzlu yesem tatlı,ekşi, baharatlı 😂
[silindi] LadyGaddar ayy ingilizler de kahvaltıda kuru fasülye yiyor ingiliz zevki var bende diye gezebilirsiniz bundan sonra 😂
[silindi] lAmMelodi ay tam anlamadım iç harçta mı karıştırıyorsunuz soğan ve patatesi canlanmadı gözümde bi 🙈
[silindi] rana0234 ben de bazen kendime çöp mideli diyorum insanlar azcık baharat karıştırsa ayy midem midem diyor bende niye tık yok diyorum 😂
selambengeldim [silindi] nutella tarzı şeyleri de kaşar peyniriyle yemeyi çok seviyorum Bunu bende çok severim tatlı tuzlu karıştırmayı severim eşim tuhaf tuhaf bakar nasıl yiyorsun diye 😂
[silindi] selambengeldim kore mutfağı ünlü oldu da allahtan herkes biraz aştı bu konuyu, onlar her yemeğe şeker atıyo 😂 hem künefeyi de herkes sever o da peynirli 😅
lAmMelodi [silindi] Hayır canım yufkayi açıyorum üstüne patates koyuyorum harcı yani üstünede soğanı koyuyorum diger yufka ile kapatıyorum🤣🤣😂😂
[silindi] lAmMelodi bu kulağa baya güzel geliyo yalnız ben zaten soğan çok severim makarnayı bile soğanlı yaparım 😋
rana0234 [silindi] benim eşim de öyle annesinin yapmadığı farklı şeyler yapıyorum,en ufak bir midesi ağrıda şu dokundu ,bu dokundu diyor.Sanki doktor,kendi teşhisini kendisi koyuyor.😂
Aklimideliricem Ben eşin gibiyim şahsen tatlı tuzlu karıştıramam hatta bi ara daha kötüydüm kahvaltıda mesela reçelle başlarsamm peynir yumurta yemezdim. Peynirle felan başlarsam da reçel nutella yiyemezdim şimdi yiyebiliyorum aynı kahvaltıda ama birleştirmeden😂