kilicc01 Merhaba bizede Laringomalazi olabilir dediler tam teşhis konmadı benim bebeğim de de ağlarken ve heyecanlandığında bir de midesi bulandığında ses çıkarıyor, emerken gaz çıkarırken falan artık yapmıyor sizce iyiye mi gidiyor önce çok yapardı gözlemliyorum azalıyor gibi burnunu yıkıyorum günlük hırıltısı bi azalıyor bi çoğalıyor belli olmuyor