mmgls Bebeğim 22 gündür yoğun bakımda. Ciğerlerinde buzlu cam görünümü oluşmuş. Nefes almakta zorluk çekiyor. Entübede şuan. Makineye bağlı. Başına böyle birşey gelip tedavi olan var mı ?
Aklimideliricem Geçmiş olsun 🙏 benim bebelerde akciğer enfeksiyonundan yattılar entübe de oldular antibiyotik tedavisiyle felan iyileştiler çok şükür. Seninki de bir an önce iyileşsin sağ salim kucağına al inşallah 🙏❤ iyi düşün iyi olsun 💙
Aklimideliricem mmgls buzlu cam hiç demedi olsa derdi sanırım akciğerinde enfeksiyon var dedi sadece. 15 gün kadar yattılar
mmgls Aklimideliricem anladım. Geçmiş olsun çok. Darısı başıma inşallah. Bizde buzlu cam oluşmuş ve geçmiyor bi türlü. O yüzden de oksijeni azalıyor. Makineyle nefes alıyor. İnşallah azalmasını bekliyoruz. Umarım biran evvel iyi olur da kucağıma alabilirim. Ne olur dua edin ismi Halil Ege 😢