Cansu89 caretta merhaba 2aylıkoğlum var sleppyle basladık tavsiye üzerine ama aşırı sızdırma yapıyordu günde 6 7 kere kıyafet degıstırıyordk daha snra molfix denedim oda aynı sekıldr sızdırma yapıyor evy baby aldım ondan cok memnun kaldm sızdırma yapmıyor tavsiye ederm
Nil595959 caretta kızım 13 aylık. Geçen haftaya kadar prima ile büyüttüm valla 😀 üstelik ben 2 saatte bir çişli bezinin değiştirir tutmam asla. Kakalı bez zaten anında herneyse çok para gidiyordu beze resmen ayda 300.400 civarı veriyordum. Şükür durumumz iyi eşim sürekli en iyisi hangisiyse onu al diyo ama ben kıyamıyodum sonuçta sık değiştiriyorm neden o kadar para verym ki dedim. şu son 1 haftadır e bebeğin baby me bezini aldım aleoavera lı. Prima dan hiç bir farkı yok 🥰🙏 şiddetle tavsiye ediyorm.
eliff_erkann caretta molfix sleepy evy baby ve jenny and willy bunların hepsini kullandım ve çok memnun oldum
Deletedmom289 Cansu89 sleepy kullaniyorum bende hic sıznti yapmadi cok memnunum.siz cokmi beklttnz acaba
Tugceeeee12345 Nil595959 bende doğduğundan beri Prima premiım care den başka bir bez kullanmadım yaşına gelene kadar kullanırım Prima sonra zaten büyümüş olacak belki değiştiririm Prima en iyisi 🤚
Farukunmuhendisannesi Merhaba, bebeğim 6.5 aylik doğduğundan beri sleepy kullanıyorum. Sadece bir kaç kere kakasında belden taşma oldu. Ama devamlı değil. Pişik yapmadı. Ama bez konusu bebeğinizin cildiyle ve bence boşaltımı ile alakalı bir durum. Ablam da sleepy den memnun değil hep taşma yapıyor.
Mom9 caretta doğduğundan beri 6aydır prima premium care. Emiciliği yüksek olduğu için kaka yapmadıysa 12saate kadar dayanıyor. Ucuz bez iyi ama kapasitesi az olduğu için sık değiştirmek lazım aynı hesaba geliyo :) pişik sızdırma yaşamadım. Bazen kaka geçiyor o da benim kız maşallah bazen ayarını tutturamıyo😁
Kdrali Merhaba ben oğluma dogdugu günden beri sleepy kullanıyorum cok memnunum saglıkçıyım biraz pimpirikten içeriğinr bakarak karar verdim doğal ve sızdırmıyor çok konforlu hiç pişik derdimize olmadı 😇
Masall_dyg caretta kizim 6 aylik ilk basta sleepy kullandim ama 4.aydan sonra lastik izi olmaya basladi canbebe aldim pisik yapti. Sonra goon aldim. O kadar memnunum ki hic degistirmeye niyetim yok. Bu arada baby me de cok guzel onunda kullandim bi ara.
Mahinev Nil595959 evy baby kullanıyorum çokta memnunum indirimdeyken a101 in bezinden aldım oda güzel ama evy daha yumuşak neyse geceleri bende uykusu kaçmasın diye değiştirmiyorum 12 saati buluyordur
Mom9 Nil595959 gece uyuyan çocuğu niye uyandırıyım? Kaka yapmadığı sürece almıyorum. Akşam 8de takıyorum sabah 7ye kadar. Niye garipsediniz?
Annecim Nil595959 aaaa inanmıyorum gerçekten almamış mı 12 saat olmuş tüh... Yahu siz postu fikir almak için mi açtınız milleti yadirgamak için mi 😏 Kadın tecrübesini yazmış sanane kızının poposundan. Hem çocuk rahatsız olsa pişik vs olsa icabına bakardı dimi
Abrakadabra Sleepy yeni doğan ile başladık sızdırma çok yapıyordu.prima premium care ye geçtik 6 aylığız hiç pişik,taşma, sızdırma olmadı memnunuz tavsiye ederim 🌺
YagmurOzcan Bizde primayla başladık , Geçen Sleepi nin kampanyası vardı aldık Şuan Çok Memnunuz :) 3 Aylığız