ars9824 6,5 aylık alt dişleri çıktı ikiside ama geceleri çok ağlayarak uyanıyor normalde geceleri hiç ağlamaz uykusu iyidir niye böyle dişi çıktı rahatlaması gerekmez mi
rana0234 Ben de aynı durumdayım,ikisi patladı hâlâ huzursuzluk,uykuya aşırı direnme,saç çekme,kulak cekistirme,tırmalama,hircinlasma,uykuda ağlama,ağlayarak uyanma vs vs..bittim resmen🤦🏻♀️😔
ars9824 rana0234 bende öyleym özellikle 4 gündür 2 saat falan anca uyuyorum her saat başı alarm kurmuş gibi ağlaya ağlaya uyanıyor bizim dişlerimiz görünüyor ama niye böyle anlamdım
rana0234 ars9824 alttakiler patlamış usttekiler mi geliyir acaba?Ya da tam patlamamiş olabilirler mi?