Benim oğlum da aynı bu ara 4,5 yaşındayız kreşte çok güzel giyiyor evde asla yemek yediremiyorum artık kendimde bir problem olduğunu düşünüyorum Tek yemek istediği aburcubur ya da kaşar tost tarzı şeyler Kahvaltıyı meyveyi yemeyi kesinlikle reddediyor