yohh_yavv benim kızım da
Kucağına al yerine “anne kucuma gel”
Bide yanlış telafuz etmiyor ama yüzüm ekşiyince
“Anne, iyi misin noldu” diyişine ölüyorum ama ses tonundan dolayı çok tatlı geliyor 🥲
Eskiden yuvarlaga yayyak diyordu 😂 artık 23 aylık eskisi gibi kalmadı yanlış telefuzlar 🥹❤️