Kızlar 21 günlük bebeğim var burun temizliğini serum fizyolojik ile hiç yapmadım görünür olanları tahriş etmeden kulak çubuğuyla alıyorum, bazende aspiratörle nazikçe çekiyorum. Burnu tıkalı olmasada görünen bişey olmasada illaki yıkama yapmamız gerekiyor mu? Ben az önce denedim 1er damla serum fizyolojik sıktım burnuna hapşırmadı hatta sesi değişti çocuğumun korktum bidahada yapabilir miyim bilmiyorum. Sizler her gün tıkalı olmasada yapıyor musunuz