7 ay önce doğum yaptım ve 4 aydır regl oluyorum normalde aynı günlerde oluyordum ama 8 gündür regl olmuyorum afedersiniz akıntı yoğunluğu var ve regl kokusu gibi geliyor ama daha gelen yok karnım da hafif şiş test yapmaya korkuyorum öyle bir durum olduğunu da düşünmüyorum