İki dr farkli soyledi, biri kurdesen biri böcek isirigi, ama bu kabarciklar kucuk kucuk bir yerde çıkıyor sonra sönüyor kasimiyor da ilk gun kasidi sonra bir daha kasima olmadi cikip cikip sönüyor, 9 günlük tatilde poliklinikler acik oluyor mu olmuyordur, sinirleirm bozuk