elizz_momm Biz 8 bin topladık ama herkese iban attım kızlar uzaktayız gidemiyoruz bayramda bir yere bende iban attım😂😂
Frostyson uykusuzanne__ Bizde gurbetteyiz sıfır, hatta doğum günü ve sünnette de sıfır . Ailemin durumu var ama kendileri yemekten aklına torunu asla gelmiyordu engelledim .
elizz_momm uykusuzanne__ ben direk kızımın fotoğrafını attım altına iban atıp ellerinizden öpüyoruz yazdım😂
Frostyson uykusuzanne__ Kendi ayıpları canım benim , kendileri bilir . Çok ağladım çok üzüldüm artık gülme sırası bende diye düşünüyorum ve muhattap olmuyorum ☺️
birmelekannesi__ elizz_momm kız bunlar nasıl paralar şok oldum. Çevreniz zengin galiba iban atmam bir kere hadi istediler attım diyelim 100 lira anca gönderirler. Bizde 1600 topladık. 1000 lirasını annem verdi zaten 😂
oglumubeklerken birmelekannesi__ kız bunlar nasıl paralar şok oldum. Bende 😅 5000 toplayan çocuğuma “zengin olduk annem” diye boşuna diyormuşum 😅
burcakyerturk elizz_momm valla biz İban falan atmadık köye gittik el öptü komşu akraba eş dost 2000 TL cik topladı yavrum ama eğlenceliydi 🙂🥰