Kızlar kızım 1 yaşında doğduğumdan beri kolay bebek değildi yani 2-3 aylığında bile herkesi tanır tanımadığı insan onu kucağına aldığında çığlık çığlığa bağırırdı. Yine öyle dahada çoğaldı yani utanıyorum çok sık olmasada arada görüştüğümüz akrabalar var sarılmak öpmek isterler öyle bağırır ağlarki korkup kaçarlar . Evet öpülmemesi güzel ama artık utanıyorum etraflmda hiç böyle bebe yok hepsini mıncırıyoruz bi benimkisi böyle yani başka şehirde yaşayan halası teyzesi iki üç ayda bir gelir 10-15 gün kalırlar onlara bile son 2-3 günde alışıyo ama hep böyle asla kucaklarına gitmiyor ama onlarln çocuğunu seviyo oynuyo belki küçükler diye bilemiyorum. Yani yüksek sesli müziğe dayanamıyo dpğumgünü partisi yaptık kucağımdan beş dk inmedi full ağladı çok insan vardı sesli ortamdı diye. Ama hiç yanımda böyle bebek görmüyorum yani öyle tanımadığı insan görünce babasını bile istemiyo yalnız bende durmak istiyo elinde olsa vücüduma yapışık gezer bayada yürüyüp koşuyo yinede başkalarlnl yanında keşife çıkmak istemiyor yani bu normalmi ?