selambengeldim Krmasli95 philips power pro city kullanıyorum çok memnunum ailedeki herkeste bundan var 😁
2_oglanannesi Krmasli95 kesinlikle elektrolüx öneririm. Koldan düğmeli modelini 7 yıldır kullanıyprum maşallah çok memnunum emiş gücü hiç düşmedi.