Kizlar bebegim 1 yasina girck 2 3 gun sonra 5.ayından beri butun yakınlarımızı yabancılıyor surekli agliyor kimseye gitmek istemiyor babasi ve ben disinda Boyle sorunu olup sonradan cözen varmı gerckten bu durum beni cok yoruyor nasil alistirabilirim insanlara