aysemsi10 doğuştan böyle evet doğumdan sonra ilk 2 3 ay çok önemliymis bu yüzden bi aparat varmış 4 hafta kalıyormuş kulakta kıkırdak yapı yumuşak olduğu için kalıbın şeklini alıyormuş ağrısız acısız bisekiillde ama büyüdükçe kıkırdak sertleşiyor ve ameliyat ile estetik operasyon ile düzenleme oluyormuş başına gelen varsa diye sorayım dedim ama sanırım kimse yasamamis