Yenidoğan bebeğin emzirme düzeni saati olmaz, yanlış yönlendirmeyin. En geç iki saatte bir emzirin derler, çünkü yenidoğan acıktıkça ağlayamaz aksine uykusu derinleşir. Onun haricinde bebek ne zaman isterse emzirmeniz gerekiyor. Bebeğin ıkınması gazdan kaynaklı. Her emzirmeden sonra sırtını sıvazlayıp gazını çıkartmanız gerek, youtubedan izleyebilirsiniz. 1. aydan sonra doktorunuz gaz için prebiyotik damla verir rahatlarsınız. Lütfen sık sık emzirin, yenidoğanda sarılık riski oluşabilir. Siz emzirdikçe bebeğiniz toparlar