hemshireanne Evet arkadslar bebegimin beni sevdigini hiss etmiyorum bu normal mi? 7 aylik oglum premature dogdu. Dogdugu andan ayri kaldik. Beni emmedi yani aramizda bir bag olusmadi. Benide siradan biri gibi goruyor gibime geliyor. Olabilir mi boyle bisey?😢
aura_meselesi_bu_sekerim hemshireanne bence dert ariyorsnz , 7 aylik bebek size kendini nasil ispat etsin istiyosnz mesela napsin sizj tatmin etmek icin ? Hele bi 4 yasina faln gelsin istedigi olmayinca Anne gitsin Anne gelmesin falan da diyecek babasina…. O zaman napcaksnz
farelikoyunkavalcisi hemshireanne böyle bir şey mümkün mü hiç siz annesisiniz 9 ay karnınızda taşıdınız sürekli konuştunuz sevdiniz şu an sevgisini göstermeyi bilmez ki anne hiç sevilmez mi böyle düşünüp üzmeyin kendinizi
cansu2600 hemshireanne Yaaaaaa öyle düşünmeyin lütfen 🥹 bebeğiniz için siz herseysiniz tek limanı sizsiniz emin olun. 5 aylık oğlum var bende öyle düşünürdüm hep çünkü beni gördüğünde hep ağlardı gulmezdi ama babasını görünce delirdi bı oyunlar bı hareketler vs ağlardım sen beni sevmiyomusun diye ama öyle değil yani nazlari bize geçiyor diye düşünüyorum. Ceremesini anne çeksin kaymağı baba yesin diyorum hep
Hiilyuss hemshireanne bi kaç saat bebeginizi bırakıp gezin dolaşın geldiğinizde sürekli mızıklanıp ağlayıp sizi yoruyorsa özlemiştir😂😂
hemshireanne cansu2600 aynen bi tarafdan dusunuyorum ben annesi oldugum icin bende agliyir derdini bana anlatiyor gibi
hemshireanne Hiilyuss herkeste duran bir bebek hic fark etmiyor ona yemegini verip uyutsunlar yeter🤦♀️😂
mero_81 hemshireanne sizi okadar iyi anlıyorumki burda ters ters yorum yapanlar var ama bir zamanlar bende bu düşüncedeydim benim kızımda prematüre doğdu ve 9 gün küvezde kaldı damağı gelişmemişti ememedi hiç sonrasında biberona vs alıştı yani o emzirme duygusu doğduktan sonraki ilk hallerini ilk kucağa verilişini vs bende hiç tadamadım ve kucakta yatmayı hiç sevmez kafasını koyup kucağımda oturmaz bile asla çok hareketli bir bebekti her zaman kafasını yatırmayı bile sevmiyor hep dikerdi birde meraklı tabi bende öyle hissederdim anne bebek bağı olmadı bir anne kucağına alınca sakinler sanardım her bebeği ama öyle değil vs diyip üzülürdüm ama sonra farkettim gerçekten şuan 11 aylık ve beni gerçekten istiyor odadan cıktığımda ağlıyor babası geldiğinde dahi beni istiyor sürekli peşimde evin içinde yani bu duygulara boşuna kapılmışım zamanında çünkü büyüdükçe farkediyorsun durumun düşündüğün gibi olmadığını birde kızım öyle yabani bir kız da değil yani şuan bile herkesin kucağına gider güler filan ama onca kişinin arasında bile düştüğünde biyerini çarptığında bişry olduğunda hemen bana bakar beni ister sarılır ağlarken yani diyeceğim o ki üzülmeyin belki çoğu annenin yaşadığı gibi emzirme süreci doğum süreci vs olmadı ama sonrasında öyle bir bağlanıyorlar ki endişelenmeyin💖
hemshireanne mero_81 tesekkur ederim🥺❤️ tabi yani bebek annesini istemez mi. Benimkide kucakta durmazdi hep yeyip yatan bir bebekti. Bide cok emzirmeye calistim ama oyle bi agliyirduki cok uzuluyordum🤦♀️ yni boyle dusunmeme bircok sey sebep olmustu
mero_81 hemshireanne bende çok emsin diye uğraştım 2.5 ay boyunca sağıp verdim sütümde vardı ama emmedi hemde kolikti benim kızım asla mememi istemedi ama sağlık olsun öyle böylede büyüyorlar sağlıklı ya o bana yetiyor