Merhaba. Telaş etmeyin. Erkek bebekler çok tembel oluyor. Benim bebeğimde de öyle olmuştu. 7 aylik oturmustu ama tam dengesini tuta bilmiyordu, düşüyordu. 9 aylık falan olduğunda artik dengesini tutuyordu. Dönmesine gelince yine ayni geç oldu. 8- 9 aylikken döne bildi . O da zar zor. 11 aylikkende emeklemeye başladı. O yüzden korkulacak birşey yok. Kendini hazir hiss etmiyor o yuzden.