Anneler iyi bayramlar dilerim öncelikle hepinize sevdiklerinizle nice bayramlarınız olsun huzur içinde ve gelelim konuya 4ay 14 günlük oglusum hasta ve çok kötü öksürüyor hava kullanıyoruz malesef ama tutturuyor iyi bi şekilde uykusunda bile uyanıyor hava tutulurken uzaktan tutuyoruz bu sebeple sanki faydası olmuyor gibi hissediyorum ve öksürük için ne iyi gelir sizlere sormak danışmak istedim birazda buraya yazarken uzun uzun yazasım sizlerle dertleşesim geliyor keşke çocuklar hiç hasta olmasa diye dua edip hasta olan yavrularıma rabbim den şifa istiyorum bol bol bol Allahimm çok amminn