Bebeginiz kac aylık hangi gögsünüzü ağırlıklı verrdiyseniz o gögüs daha cok süt üretir benimde sağ gögsümden cok az gelir cunku 40 cıkana kadar hep ucu yara olurdu o gögsümün az emzirirdim emerken acıdan bagırırıdım memeyi küstürmüşsün diyo annem az emdigi için öle kaldı bide boyutu diğerine göre daha küçük 🤦🏻♀️