hndathn size de çok geçmiş olsun inşallah bişey olmaz birazda olsa rahatlattiniz beni Allah razı olsun. biraz büyüyünce böyle şeyler olmaz gibi geliyodu sanki bana nedense, çok kızıyorum kendime şöyle yapsaydım böyle yapsaydım diye sürekli aklımda. Çok teşekkür ederim inşallah bizde sorunsuz atlatırız