Kızlar oğlum 14 gün sonra iki yaşına girecek evde ben ve babasıyla çok mutlu bir çocuk sürekli güler konuşkan pozitiftir ama disarda asla öyle değil kimsenin yanına gitmiyor oynamak istemiyor önceden böyle değildi 4 5 aydır bu durumu yaşıyoruz hava alsın diye dışarı çıkıyoruz hiç yüzü gülmüyor ve hep tek başına oynamayı seçiyor önceden arkadaşlarını görünce koşup sarılırdı bugün bayram ziyaretleri kalabalığında çok ağladı tüm gün zehir oldu neden böyle oluyor anlamıyorum yaşayan var mı acaba neler yapmam gerekiyor eskisi gibi olması için