merve0715 Philips avent emzik kullanıyorum gerçekten deforme yok ama etrafımdakiler değiştir artık diyor ne kadar zamanda yenilemeliyiz 2 emziğim var şuan 4 aylığız
ptrirem merve0715 bizde aynı emziği kullanıyoruz eczacı yıpranmadığı sürece değiştirmeyin dedi 1 ay sonra değiştirin diyenler vardı gittiğimizde eczacı gerek yok markası kaliteli kullanmaya devam edebilirsiniz dedi ama ben 2. ayında değiştirdim yinede
buseviim merve0715 İlk başta 0-6 kullandık 7-8 ay o arada 6-18 aldım ama ilk başta alışamadı ona 7 8 aylık olunca 6-18 olanlarla değiştirdim. Onun haricinde ekstra bı değişiklik yapmadım düzenli kaynatın sadece
Dogacelik merve0715 niye değiştiresin ki anlamadım. Benimki 18 aylık. 4 emzik almıştım değişe değişe kullanıyor. Hala 0-6 ay aventi alıyor büyük olanı kabul etmedi. Kızım da böyle olmuştu o da büyüğü hiç almadı.
merve0715 ptrirem 2. Aydan beri sürekli değiştiriyor olmalısınız çünkü başlarda ne kadar deforme olmuş olabilir ki acaba bebiş küçük olduğundan
Elifasel__ Benim kızımda aktif emzik kullanmıyor ama 5.5 buçuk aylık oldu avent kullanıyoruz 6-18 aya ne zaman geçmeliyim ama kızım minyon kafası yüzü küçük emziğin küçüldüğünü nasıl anlarım acaba?
buseviim Elifasel__ 6 aylık olunca 6-18 olanı deneyin ama benim bebeğimde hemen kabul etmemişti 7 8 aylık olunca tutmuştu 6-18 olanı
merve0715 Elifasel__ ya daha ileriki aylarda bile 0-6 kullananlar var yüze göre oluyo mu ki o küçülmeden anlama durumu
merveipkknn Elifasel__ benim kizimda minyon kafasi kucuk 6. Ayinda 6-18 aldim ama cok buyuk ucu malesef bence 8-9. Aylarda ancak kabul eder onu suan hic istemedi
ettyymom buseviim aynen benim bebeğimde şu an 7 aylık 6 18 aldım almıyor verdim sürekli çıkardı midesi bulandı hala 0 6 ay emziği kullanıyorız
merve0715 buseviim kaynatıyorum da kaynattıköa içine daha çok su girip dah hızlı deforme olduğunu düşüncem artık 😅
merveipkknn 1,5 ay kullanip degistiriyorum ben paketi 3 ay kullanmis oluyorum. Sadece uykuya geciste kullaniyoruz emzigi ama icim rahat etmiyo uzun sure kullanimda
Dogacelik merve0715 bir zararini gormedik. Sadece uykuda veriyorum. Zaten derin uykuda agzindan atiyor. 2 yasinda biraktiririm diye dusunuyorum. Bence daha fazla emzik satsinlar diye uydurulmus birsey.
Elifasel__ merveipkknn aslında çocuğum sürekli emziği ters çevirip ısırmaya ağzına sokmaya çalışıyor ağzında takılır mı korkusu var aslında büyük emziğe geçmenin mantığı o şekilde mi acaba onu bilemiyorum
merveipkknn Elifasel__ benimkide aynisini yapiyo dislerini kasiyo oynuyo oyle ama agzina girmiyo tamamen kontrol ettim😂😂