kubraoktay Relaktaz, Sap Simplex, Nurde harveys, bigaia, maflor vs. piyasadaki tüm gaz damlalarini doktor onerisiyle denemis biri olarak soyleyebilirim ki kolik bir bebekte malesef hic bir ise yaramıyor. Masaj cok önemli bence. Bana doktorum soyle demisti. Gun icerisindeki gaz midede birikir ve aksamları bağirsakta baski yaptigindan bebek cok aglar bu sebeple de gaz birikmesini onlemen lazim. Her bezlemeden sonra mutlaka gaz cikarmak lazim. Tek bir sefer cikarmakla malesef bitmiyormus en az 5-6 dk gaz icin denemek lazim. Gün icerisinde her uyandiginda beslemeden önce masaj yapmak bir nebze rahatlatacaktir. Burda onemli olan aglama krizi olan saatlerde degil tüm gün araliklar ile sürekli masaj yapmak. Biz de en cok ise yarayan I love you masajiydi. Yine kolik bir bebegi en cok rahatlatan seylerden biri ılık su. Benim bebegim de saat 17.00 gibi baslardi aglamaya gece 1 e kadae devam ederdi. Bir gunde 6-7 kere dusa girdigimi hatirliyorum. Bebegimi alirdim kucagima dusa kabinin asagisina bagdas kurarak otururdum bebeğimin karnina sicak su tutardim. Bazen dustayken uyuyakalirdi kucagimda. Tek sudayken rahatlardı. Suan 11 ayligiz. Yorgunlugunuzu cok iyi anlıyorum. Bizim 4.5 ay sürdü. O aglardı ben aglardım. Ama inanın gercekten geciyor. Masaj ve ılık suyu mutlaka deneyin. Sürekli küvet kurmaktansa benim gibi alin kucaginiza girin dusa kabine bagdas kurun hem kolay oluyor hem de duş başlığindan akan su da bebegin hosuna gidiyor su sesi de cok rahatlatiyor