Kızlar merhabalar öncelikle herkese iyi bayramlar dilerim. Bebeğim bu gün 40 günlük oldu çok şükür. Bizim uyku sorunumuz var yani şöyle bebeğim gündüz çok güzel uyuyor 4 saat 5 saat rahatlıkla uyuyor lakin gece olunca sabah saat 5 olmadan uyumuyor bu önceden saat 3 dü sonra 5 e kaydı. Buda beni çok yorgum ve bitkin bırakıyor. Bunu düzeltmenin bir yolu var mıdır acaba ?