Kizim 3.5 yasinda vee bana cok baglidir tuvalette bile yanima gelir kucagima gelir bazen 😅o derece mesela disarda cocuklar kosturur dinlemez annesini benm kzim benden uzaklasmaz hep oyleydi belirledigim alanda durur uzaklasmaz korkar ama hareketlidir oynar ziplar dans eder duragan degil cok konusur bende kızan bi anneyim yerine gore tabi ama baska cocuklara gore cocugum sukur söz dinler surekli öper sarilir seni dunyalar kadar seviyorm der yanaklarimi oksar bıktırir bazen (cok hosuma gider❤️) bana sey diyo mesela ben asla seni birakip okula gitmem istemem birakmam seni benim icin zor surec olur mu acaaba merak icindeyim sizin cocuklariniz nasil acaba okula baslarken zorlandiniz mi