uykuyusevmeyenbebe 53 haftalık bebeğim iki gecedir uyumuyor oysaki bugunde öylesine yorgunum ki..uyku gözümden akıyor bebeğim ise bi o kadar uykusunda huysuz..neler yapabilirim sizler bu haftalarla nasıl baş ediyorsunuz 🥲
aysegul_my uykuyusevmeyenbebe o haftalar hicmiş kuzum valla her dönem zorda gaz sancısı diş sancısının yanında hafif kalıyor diş dönemi çok daha zor Allah kolaylık versin uykusuzluk çok kotu
dusgezgincisi uykuyusevmeyenbebe bu dönem 12. Aya tekabül ediyor. Yaklaşık 54 haftaya kadar atak devam ediyor. Özellikle altını çizeyim 53. Hafta atak haftasının en yoğun yaşandığı hafta sıkın dişinizi
uykuyusevmeyenbebe aysegul_my gaz sancılarını 3 ay boyunca çektik 6 adet de dişimiz var gaz bitti derken diş,diş bitti derken atak hepsi arka arkaya geliyor 🥲
uykuyusevmeyenbebe tahin metsil diye bi gaz damlası kullandık biz çok faydasını gördük çok şükür onunla birlikte gaz problemini kaldırdık..kendim gaz yapacak şeyler tüketmedim bebeğim gazlandıkça ayak tabanlarına ve karnına masaj yapıyordum
uykuyusevmeyenbebe dusgezgincisi uykusuzluktan gözümü zor açıyorum artık gece 10 dakikada bi ağlayarak uyanıyor kendini bi sağa bi sola atıyor dün gece ağrı kesici şurup içirip yatırdım ağrısı mı var diye düşündüm ama yok yani yine aynı 😌 umarım bu gece biraz da olsa uyuyabiliriz.. peki kaç gün sürecek bu durum.. önceki ataklar 3-4 günde geçiyordu