elmasnur1110 Bebeğim 5 buçuk aylık oldu 2. Ayda 2 kol 2 bacaktan yapılmıştı aşı koldaki yeri şuan sivilce gibi şişmiş ve büyük kızarıklık olmuş neden böyle olmuş yaa ne yapmalıyım ?
basak1336 elmasnur1110 Verem aşısı canım öyle olması çok normal sakın ellemeyin sivilce olan yeri kendiliğinden düzelecektir. 🥰
beybitolat elmasnur1110 bizde 5 gün önce olduk aşıyı bizede bikaç ay sonra sşişebilir dedi sadece sakın ovalamayın dediler sizde lütfen ellemeyin ovalamayın veya sakın sıkmayın düzelicektir🙏
Bsmdg elmasnur1110 öyle olması gerekiyor merak etmeyin. Bize söylenmişti aylar sonra bu şekilde olacağı
hsrt07 elmasnur1110 Bnm bebeğim şuan 6 aylık bizimkine öle bende tedirgin olup burada araştırdım hemsiremizede sordum aşının tuttuğunu gosteriyormus o zamanla kızarıklık kuruyup iz olacakmış korkmayın içinden iltihap akacak merak etme
basak1336 elmasnur1110 hemen olmuyor canım 2,5 3 ay sonra yeri belirginleşiyormuş her bebekte olmayabiliyor ama olmasıda çok normal doğal bi durum. Sadece ellemeyin orayı kendiliğinden düzelecektir
_YanakReisinAnnesii elmasnur1110 kolda ki öyle oluyor zaten normali bu yani. Tamamen iyileşene kadar duşta o bölgeyi keselemeyin,sıkmayın,krem vs birşey sürmeyin. Birkaç aya hiçbirşeyi kalmayıp normale dönecek.
derinmoms23 elmasnur1110 verem aşısı öyle oluyor bir beze buz koyup tutabilirsiniz kolonyalı pamukla tampon yapabilirsiniz demişti hemşire bize.