diloscngz Hanımlar ben 3 ay önce sezeryan ile dogum yaptım. 40 im çıktıktan sonra 15 gunde bir ufak ufak kanamalarım oluyor sizin başınıza böyle bisey geldi mi
beybitolat diloscngz bende 2 ay 17 gün önce sezeryan ile doğum yaptım 40gün kanamam devam ettikten sonra 15 gün sonra regli oldum
yezra diloscngz 40min snlarina dogru hemen hemen bitmisti kirkimin cikmasina bikac gun vardi tekrar kanamam oldu 1haftadan fazla surdu kizim 5aylik olacak hala regl olmadim bakalim ne zmn olurum ilk bebegim