mavizebra bizim kendi tercihimize bile bırakılmadı aşı konusu
Ben kamu çalışanıyım zorunlu tutuldu mecbur olduk o aşı bu aşı hemen hemen herkes oldu seyahat için bile zorunlu oldu ev hanımları bir kısmı olmadı onlara zorunlu olmadı için Rabbim korusun cümlemizi ama üzülüyor insan