Hanımlar 6 haftalık hamileyim programa göre. İlk hamileliğim de bu denli kötü degildim. Başımı kaldıramıyorum, yemek yapamıyorum vücudum resmen yıkılıyor. Ayağa kalktığımda gözlerim kararıyor. Sabahları saatlerce bulanti akşama kadar devam ediyor ve verdiği halsizlikte oyle. Aksam yemekten sonra geçer diyorum yine yok. Bu nedir böyle? Normal mi cidden? Yurt disinda yasiyorum henuz hamile olduğumu öğrendiğimden beri doktora gidemedim bayramdan sonra gidicem insAllah.