Öncelikle herkesin bayramı mübarek olsun 🥰
Bebeğim iki buçuk aylık ve sütüm azalmaya başladı gibi hissediyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum strese giriyorum. Sütümün azaldığını da bebeğimin çekiş sesinden anlayabiliyorum süt gelirken farklı ses çıkarıyor ama gelmeyince huzursuz şekilde emiyor yada sürekli memede durmak istiyor. Örneğin emiyor sonra uyuyor 15 20 dk sonra uyanıp tekrar emmek istiyor bende doymadığını düşünüyorum 😕 Dut kurusu yiyorum süt arttırıcı çay içiyorum ama yetmiyor. İlk başlarda çok geliyordu sağıp buzluğa koydum onları içireyim diyorum biberon da kabul etmiyor var mı önerisi olan 🥺