nutellaa_ bizde ailecek olduk. Kayınvalidemler umreden kapip getirdiler mesela onlarda sadece öksürük halsizlik oldu. Bebeğimde sadece ateş ve halsizlik, bende vücut ağrısı koku tat yoktu ateş vardı ama koku tat nerdeyse 15 gündur yoktu. İnflenza olduk bu arada test yaptırdık KBB za gittim. Acil anlamıyor boğaz enfeksiyonu diyip gönderdi. O şekilde çok geçmiş olsun