10 hafta önce doğum yaptım bebeğimi sadece anne sütü ile besliyorum sık sık emziriyorum fakat bugün ilk reglimi oldum bu durum normal mi başına gelen oldu mu? İnternette emzirmeyen annelerde var erken regl gelebileceği yazıyor. Dün de göğüslerimde yumuşaklık hissetmiştim süt daha az gibi gelmişti. Sütümde azalma olur mu endişelendim bu konuda tecrübeli annelerin yorumlarını rica ederim