Bebeğim 5 ay 20 günlük. 1 haftadır tadım yapıyoruz ama kakası katılaştı. Tam katı değil ama akışkanda değil. Bugün kakasını yapmadı. Kendini sıkıyor ama yapamadı. Kayısı kaynattım suyunu içirdim. Azcık zeytinyağı verdim. Değişen bir şey olmadı. Normalde günde 1 kaka yapardı. Tavsiyesi olan var mı ?