m09 Dün gece benimde oğlum uyumadı.yatti kalktı yattı kalkti sabahi sabah ettik. Aslında 2 3 gündür de zor dalıyor gunduZ gece uykularina. 18 ay sendromu mu var yahu.bu ne şimdi. Sebep neden uyku gerilemesi oluyor.