20 aylık kızım var taşınma sürecindeyim ne evi toparlamaya ne bı iş yaptırmaya asla izin vermiyor sürekli herşeye ağlamaya başladı iki yaş sendromu keşke taşındıktan sonra gelseydin knk kötü günler geçmiş daha kötü günlere merhaba diyorum çocuklu ev taşıyan annelerimiz varmı merak ediyorum nasıl yerlestiniz bebekle herşey gözümde büyüyor şuan 🥺🥺