Bebeğim erkek 1:30 yaşında ve sürekli kendi kendine konuşuyor dedikleri asla anlaşılmıyor ama sürekli nefes almadan konuşuyor bir şeyler anlatmaya çalışıyor onun haricinde yani sanki böyle Japonca Çince konuşur gibi sürekli bidi bidi bidi konuşuyor sizde de aynı durumu yaşayan var mı bi gülüyoruz ama bana normal gelmiyor