9 aylık bir oğluşum var ama uyku sorunumuz var. 5.ayından sonra geceleri sürekli uyanmaya başladı. Şuan da ise tam bir fırtına. Öyle bir uyanıyor ki geceleri çığlık atarak ve her uyandığında genelde meme istiyor. Atak dedim , diş dedim ama sanki bunların hiçbirisi gibii. Sizde durumlar nasıl ? Ha bu arada uyuması için her yolu deniyoruz