Bebeğim 15 aylık, kız kardeşim sabah kalktığında bebeğimi oynatırken öpüp dışa girmişti çıktığında dudağında hafif şişlik be küçük kabarcıklar gördü doktorumuza sordum uçuk gibi görünüyor dedi ama bebeğimi öpmüş bulundu acaba daha önce başına gelip bir şey olmadan atlatan var mı😔 bebeğimde çok şükür şu an herhangi bir sıkıntı yok ama en az 72 saat süresi var diye biliyorum. Bebeğini öptüğünde bi sulanma yoktu şu an doktorun verdiği ilaçla birlikte kabarcıklar patmalamaya başladı o sıvıyla teması olmadı.