TCA Kızlar bebeğim 20 günlük, silikon uc ile emziriyorum diğer türlü almıyor tutamıyor. Uyanık olduğu tüm an boyunca emmek istiyor. Fazla gelince ağzından akıyor, ama yine emmek istiyor. Normal mi bende agladıgı için veriyorum her seferinde
Mmbd TCA normal cnm daha cok kucuk hep kucaginizda olmak istiyor o istedikce verin ilk 3 ay yapisik gezdik biz 😂
zeyatmaz TCA gözümdee canlanırr koskoca mazii😅 ahh ahh biz de öyleydikk. Emmek ne kelime sabah eşim işe giderken oturma odasındaydım eve geldi hala oturma odasındaydım. Öğle yemeği bile yiyemezdim. Kan şekerim düşmesin diye ağzıma bikaç şekerli o an ne bulursam onu atardım. Sabır geçiyor hepsi. Nasıl geçicek diyodum ben 1 yaşamasına 5 gün kaldı😢
zeyatmaz TCA vee bende 2-3 ay kadar silikon uç kullandım. Göğüs ucumda hiç yoktu. Ama zamanla o tutabildikçe bende yavaş yavaş bıraktırdım.
TCA zeyatmaz bende ne kahvaltı ne öğlen yiyebiliyorum , biri gelirde yardım ederse anca, ve aksam babası gelınce
Pelin_Nil İlk bir ay benim bebisinde 20dk da yarim saatte emmek istiyordu, aslinda sarilik olmamasi kilo kaybi olmamasi icin guzel birsey bence surekli emmesi. Sonra zaten duzene giriyor. Birde surekli emme istegi kendilerini guvende hissetmek istediklerinden olurmus annenin kosusunu en guzel hissettikleri yermis. Emzirmek cok guzel bisiiiii 🥰🥰🥰