hayalperest2310 mavisss718 hiçbiri desem tatlıyla hiç aram yok binde bir künefe o da güzel bir yer olursa
melikedefne mavisss718 çikolatalı tatlılara bayılırım ne olduğu fark etmez. Fakat şu an bebeğimde süt alerjisi olduğu için hiç bir şey yiyemiyorum🥲🥲
annembebegim mavisss718 Şerbetli tatlıları hiç sevmem. Sütlü tatlılara aşığım 😻🫠 pasta kek kurabiye vs onları da severim tatlı sevilmez mi 🥲
gulguzeli11 Sırasıyla aşure Sufle Frambuazlı yaş pasta,bu üçğnğ her gün olsa yerim o derece😅 sütlü tatlıların çoğunu severim genelde, baklava ve şerbetli tatlı sevmem
meeerve @mavisss718 aynı şeyleri seviyormuşuz 😂 Soğuk baklava, triliçe ve san sebastian en sevdiklerim