mamylatte geçmiş olsun, sağlıkla büyüsün inşallah 🙏 benim kızım da yatmıştı 1 gece 🥹 bol bol emzirin, uyanmıyorsa mutlaka uyandırın saat başı emzirin hatta her uyanık olduğunda 🥹 birde şimdiki aklım olsa biberon vermemek şartıyla biraz da mama takviyesi yapardım.. sütüm vardı ama yeni doğduğu için tam çekemiyordu belki birazda mama versem daha çabuk atardı sarılığı. Siz bilirsiniz tabii 😍