ipeksibel arcelik kullanıyorum ben memnunum camasir makinesinin bir üst kilosunda öneriyorlar zaten model olarak çok fazla program olanı almadım şahsen herseyi karmada kurtuyorum zaten ama benim aldığımın bir üst modeli vardi tanıtan adam sessiz çalışma özelliği var demişti ozaman param yetmiyordu şimdiki aklım olsa üstüne koyar onu alırdım yatak odasında duruyor benim makinem gece uyurken rahatsiz ediyor sesi ama gece uyurken calistirmayacaksaniz gerek yok fazla para vermeye ben çalıştırdığım icin keşke onu alsaydım diyorum